وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است
سرخط خبرها

تزریق ۹ هزار دز واکسن مننژیت به متقاضیان حج خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۶۶۷۴۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
تزریق ۹ هزار دز واکسن مننژیت به متقاضیان حج خراسان رضوی
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: بیش از ۹ هزار دز واکسن مننژیت به متقاضیان حج تمتع امسال این استان در مراکز واکسیناسیون این جمعیت تزریق شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن پرکار افزود: واکسیناسیون ویژه حجاج از ۲۶ اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون حجاج مشهدی در محل درمانگاه امام خمینی (ره) جمعیت هلال احمر واقع در میدان ۱۰ دی، خیابان رازی صورت می‌پذیرد که برای تکریم حجاج و رعایت مسایل بهداشتی با هماهنگی مدیران کاروان ها، به همه حجاج نوبت مراجعه تخصیص یافته است و بر اساس نوبت واکسن خود را دریافت می‌کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با اشاره به الزامی بودن واکسن مننژیت برای حجاج متقاضی گفت: پس از انجام واکسیناسیون یک برگ کارت واکسیناسیون بین المللی برای هر زائر صادر می‌شود که باید در حفظ و نگهداری آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به متقاضیان حج تمتع امسال تاکید کرد: حمل کلیه دارو‌های دارای اثر تسکینی و نیز دارو‌های "دوپینگ" نیز جزو دارو‌های ممنوعه هستند.

گفتنی است در حج تمتع امسال تعداد ۱۰ هزار و ۱۲۵ زائر از استان شامل چهار هزار و ۶۷۶ مرد و پنج هزار و ۴۴۹ نفر زن به حج تمتع اعزام می‌شوند.

نخستین کاروان متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۱۳ خردادماه امسال اعزام می‌شود و تا ۲۵ خرداد جاری ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->